piątek, 15 września 2017

Tag

Witam cieplutko, bo za oknem dość chłodno niestety....

Ten post miał się pojawić w ubiegłą sobotę, ale cóż zrobił się mały poślizg :P
Otóż 9 września skończyłam okrąglutkie 40 lat:)) a w prezencie zrobiłam sobie tag z mottem na każdy nowy dzień:))
Różyczki to papier ryżowy, tło domalowane farbkami akrylowymi, napis to transfer błonowy, kilka stempelków i kuleczki szklane dopełniły całości.




I co kobietki, zgadzacie się z Audrey??? Ja tak !! :))
Tag powstał jako inspiracja do kolejnych potyczek Coralovych , na które serdecznie zapraszam!!


Pozdrawiam i słoneczka życzę w nadchodzący weekend!


19 komentarzy:

  1. zatem życzę ci wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Och !!! Cudny ten tag i każdy powinien sobie zrobić podobny, by było radośniej !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzin. Jesteś młodsza ode mnie, kurcze, co zrobić. Kartki są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!!! Jestem od Ciebie "piękniejsza" o 20 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze Gosiu! a tag przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, zgadzam się z Audrey :) Ja mam ,,oczko,, więcej :)
    Piękny tag.
    Wszystkiego co Najlepsze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzin, zdrowia i dalszej weny do tworzenia pięknych prac. Tag śliczny, motto idealne, rewelacja. Pozdrawiam więc jeszcze raz bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko, zgadzam się z Audrey w stu procentach.
    Dla Ciebie sto lat w szczęściu i zdrowiu, kochana.
    A tag jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji urodzin samych wspaniałych dni!Tag jest śliczny!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu tak wyjątkowy, na wyjątkową okazję, pięknie połączyłaś papiery, media i sentencje. Ślicznie błyszczy:-)
    I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Dużo zdrówka, uśmiechu i czasu na relacje rodzinne i prace hobbystyczne :-)))
    Buziaki i uściski serdeczne:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z okazji urodzin przesyłam życzenia - wszystkiego co dobre i piękne! :)
    Śliczny tag, sentencja super, nie znałam jej, ale chętnie zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny tag! Samych cudowności z okazji urodzin!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj w gronie pięknych, czterdziestoletnich:-) chociaż mi już bliżej do wyjących pięćdziesiątek więc tym bardziej się zgadzam z mottem. Serdeczności Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny prezent sobie zrobiłaś! spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny tag i piękne urodziny. Wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu... wszystkiego dobrego !!!! cudna karteczka... iście artystyczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń